Frost Runners

2013-12-09
19:51:14

FÖRLÅT
Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt...
 
Jag skulle kunna hålla på i en evighet nästan! Jag är så ledsen för att jag inte har loggat in eller gjort någonting alls i klubben. Och jag vet att det inte är bästa förklaringen men det är så det är:
 
Jag har inte haft tid. 
 
Jag har haft så mycket läxor och prov och har varit sjukt stressad. Men nu har slutspurten på terminen förhoppningsvis gett mig lite mer tid för SSO och klubben. Trots att alla medlemmar har gått ur klubben.

Helt mitt fel.
 
Jaja, nu ska det bli en förbättring hoppas jag. Alla är mer än välkomna in i klubben! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

mm jag förstår

2014-01-02 @ 23:43:35

rt

2014-01-02 @ 23:56:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: