Frost Runners

2013-09-12
22:07:22

Titlar i klubben
Titlarna i FR (Frost Runners):
 
Titeln du får när du först kommer in i klubben.
 
Jag väljer ut en stallflicka på varje klubbmöte. Stallflickan ska se till att reglerna följs. Om medlemmarna inte tar hänsyn och bryter mot reglerna ska stallflickan säga till personen att sluta och sen säga till mig ifall jag behöver ge han/hon en varning.
 
Jag väljer ut två personer på klubbmötet som under veckan kommer få hålla aktiviteter/event om inte klubbledarna inte kan dyka upp.
 
Erfaren ryttare är en titel du kan vinna på aktiviteter under veckan.
 
En titel du kan vinna på event under veckan.
 
Jag väljer ut 3 st. som får ta hand om nya medlemmar.
 
Har du brytit mot nån regel och fått en varning kan du få titeln Novis. Du kan få tillbaks din titel som du hade innan om du säger förlåt eller fixar det du gjorde fel.
 
Den/dem som styr klubben tillsammans med mig.
 
Det var titlarna! <3
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: