Frost Runners

2013-12-25
14:31:55

Lite mer aktivt
Jag börjar inse att klubben kanske framstår som lite trist... Men jag försöker verkligen. Jag är så aktiv som jag kan och försöker att hålla aktiviteter. MEN! Dessa aktiviteter har inte blivit av, eftersom ingen har dykt upp. I måndags skulle det ha varit en julhoppning, och det sa jag i klubbchatten. Men den blev inte av för att ingen var inne. Jag förstår att det är lite svårt att vara inne när det är så stressigt med allt julhandlande och folk reser bort. Så nu är det inte så konstigt om ni inte kan logga in. Men jag hoppas verkligen att folk börjar logga in mera senare. För klubben är äntligen på rätt spår och den börjar att byggas upp. Och jag vill verkligen inte förlora några medlemmar! :/
Och sen vidare till klubbmötena. Senaste klubbmötet var det två personer med... Hahah jao mycket till klubbmöte var det inte. Hoppas alla kommer på nästa. Och glöm inte att tipsa mig om vad jag kan göra bättre, och vad ni vill ha för aktiviteter. :) Jag kommer också utse titlar på mötena så u better be there xD ;) ^-^
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: